eylulberen bizimki tam 3 buçuk aylıkken başladı atak. emmedi. Denemediğim şey kalmadı emmesi için ki bence atağın en zor kısmı meme reddi . gündüz uykuya geçişlerde hep ağladı saatlerce uyutmayı denedim beşikte sallama kucakta sallama ayakta sallama, bebek arabasında balkonda gezdirme :) ki benim bebeğim uslu bir bebekti. Geceleri saat başı uyandı. Perişan oldum ama şu an 4 ay 10 günlük yavaş yavaş düzeliyor gibi . Demem o ki az daha sabredin güzel anneler geçici bir süreç 🙏