Ebrarkl o aylarda 3 uyku normal. Ben uyku eğitimi almıştım. Sabah en erken 6 en geç 8’de kaldırıyordum. Sabah uyandıktan 1 saat 45 dk sonra ilk uykusuna yatırıyordum, ilk uyku maksimum 2 saat ama ben 1 buçuk saat sonra kaldırıyordum. İlk uykudan kalktıktan 2 saat sonra ikinci uyku yine ortalama 1 buçuk saat. Kalktıktan 2 saat 15 dk sonra 3. Gündüz uykusuna yatırıyordum maksimum 30 dk kalktıktan 2 buçuk saat sonra da gece uykusuna yatırıyordum. Bir de bu aralıklarla destekli uyuyorsa yavaş yavaş desteksize geçerseniz uykuları uzar. Ve diyelim uyandı gece uykusuna yatırınca ışığı açmayın altını değiştirecekseniz karanlıkta değiştirin pek konuşmayın ve geri uyutun. Tekrar besleme emzirme yapmayın. Bir süre sonra bırakacaktır.