Bebegimm1 valla acil hic birsey demedi.Cekistim geldim.Bi sakincasi olur mu bilmem ne sorular sordum polikinlikte cevabini verirler dedi.Yarin sabah gidecegim doktora.Giriste tralajide kadin dogustan yariktir dedi.Bir kac defa rutin kontrole gittim hic birsey demediler.Bende bugun dikkatimi cekti.Kizarikla farkettim.Cok uzgunum insAllah cok buyuk bir sorun olmaz kizim icin.Ben farkedemedim annesi olarak.😢Ama yani guldugunde hic boyle kabariklik farketmemistim.Bence apseyle kabardi gibime geliyor.Yoksa farketmemem mumkun olamaz diye dusunuyorum.
Eyllebr