Benim kizim 2.5 aylik ve 15 20 gündür böyle..sadece anne sutu aliyor, ac saniyorim mama veriyorum almıyor, emzik almıyor. Bacagini tekme atar gibi salliyor gozleri uykudan yapisiyor ama uykuya geçemiyor aglamaktan. Yürüyoruz hafif zipliyoruz 2 3 saate anca daliyor sonra uykusu guzel gece 12 de uyusa sabah 6 ya kadar uyuyor. Ac olsa uyumaz derdini anlayamiyorum gaz vs olsa yine uyumaz ve çıkarıyoruz da gazini... fikri olan var mi gerçekten anlayamıyorum. Bu bazen gunduz de oluyor... kolik degil ayagini karnina cekmiyor... bi kac gun sonra doktora gidicez. Aynı durumda olanlar nasil uyutuyor ya da sakinlestiriyor?