Buglem_Bugra Kizlar 5 ay 17 günlük oğlum 4 gündür öksürüyor birde burnu kapalıydı bugün takipli olduğumuz doktora götürdüm ZADİTEN diye bir damla yazdı kullanan oldumu acaba yan etki olaraktan uyku yapar dedi yapiyomu
Erkek_bebik Buglem_Bugra Biz kullanyoruz canim biraz uyku yapar ama cok iyi bi ilactir. Doktorun verdiyse kesinlikle kullan bana doktorum kullanmazsan astıma cevirr dedi. Biz 5. Aydan beri kullaniyoruz simdi ara ara alerjisi tutunca kullaniyorz. 15 ayligiz
Erkek_bebik Buglem_Bugra Bizim coklu besin alerjimiz var hırıltı filan burun kasintisi yaoiyordu rahatlasin diye verdi