Gnyasl Kızlar lazere baslamayı düşünüyorum 8 seans paket giden arkadaslarim 8 seansta btiyormu devam ettiniz mi sonrasinda bikini koltuk alti bcak disindaki bolgeler mesala kol karın yüz gbi daha uzun sürüyo diyolar deneyinleriniz ne oldu memnun kaldinz mi 8 seans kac ay suruyo ayda 1 mi gidiliyor bu bolgelerde cogalma oldumu yaptirmsken komplemi gideym sizce yoksa sdece özel bölgeleremi
Portakal Gnyasl ben 10 seans gidiyordum su an 11 deyim çok az kaldığı için 5 seans daha hediye ettiler. Koltuk altımda kalmadı ama genitalde dudak kısmında çok az var bakalım seanslarim tamamen bitince nasıl olcak
senbebek2021 Gnyasl sevgili arkadaşım lazere giden değil ama 10 yıldır bu işi yapan bir uzman olarak durumu açıklayabilirim. Lazer epilasyon hiçbir zaman %100 tüyleri bitirmez bu mümkün değildir. Hangi tip epilasyon yaptırırsanız yaptırın maksimum alabileceğiniz sonuç %80 civarıdır ki bu oldukça güzel bir sonuç demektir. Bu durumda paket program almak aslında sizin avantajınız olur. Ancak paket programınız bittikten sonra da muhakkak 3 ayda bir ya da tüylerin durumuna göre 6 ayda bir işlemlere devam etmenizi öneririm. Sormak istediğiniz birşey olursa da yardımcı olurum
Bualemdeyeniyim Gnyasl ben 2sene önce 12seans 750tl yszılmıştım bacaklar genital bölge koltuk altı ve göbek. İki seans gittim baya fsrkettirdi sonra hamile kaldım.dondurdum Suan bebem bir yasında 3 seans oldu gittim koltuk altım hic cıkmıyor üst bacaklar cok az cıkıyor ve genital bölgenin dudak kısmından yukarısında da cok cok az cıkıyor. 3seansta farkı gör. Ayda bir gidiliyor. Ama hic kimse %100 garanti vermez
Gnyasl Kizlar dilan polata giden oldumu memnun kaldinz mi 2000 suan knpanyada sizler ne kdarar yaptrdinz 8 seans
Burcc YüZ ve kol malesef tam anlamıyla bitmiyor, yüz için 32 seans giden arkadaşım var. Ve bence paket mantıklı değil, seans başı ücret daha mantıklı
Gnyasl Burcc aaa o ne öyle kiz para dayanmaz 😂 valla her türlü ayri sknti ya hic yuze bulasmayaym o zmn
Gnyasl senbebek2021 cok tesekkur ederim 🙂 simdi soyle benim yuzum cok tuylu degil ama ince orta duzeyde yan kisnlarda var lazer cogaltip kalinlastirir mu hic bslamasam mi yksa belli aralkla yapilsa agdadan dha konforlumu olur btmese bile zmnla azalirmu ayni sekil de kol gobek kil yogunlugu orta duzey ama ince killar agdayla ugrasamiyorn mlesef rhtszda ediyo beni
1234___ senbebek2021 merhaba bende Bi şey sormak istiyorum 🤗 ben paket aldım alexandrite diye konuştuk geçen gittiğimde Dioda senin için daha uygun dediler sizce hangisi daha iyi bu arda kılarım kalın ve koyu 🙏
Bebegimm1 senbebek2021 benm cevremde giden var hic tüy cikmiyor daha diyolar bende gitmeyi dusunuyorum birde işlem cok uzun mu suruyor.buz lazer acıtıyor diyolar sizce hangisi iyidir
Portakal Gnyasl aslında şöyle ben pandemiden dolayı çok düzgün gidemedim bir ara baya kapandı biliyorsunuz. Benim 3. Seanstan sonra çıkmadı zaten hiç öyle tek tük olup döküldü şimdide çok yok tek tük çıkıyor ama ben tamamen bitmedigini söylediğim için onlarda bitene kadar söz verdik diyip 5 seans daha ehediye ettiler.
senbebek2021 Gnyasl tüyleriniz sarı değilse eğer sonuç alırsınız. Bence yaptırabilirsiniz ancak gideceğiniz merkezde öncelikle tüt analizi yapmalılar
senbebek2021 1234___ merhaba. Alexandrite beyaz ten kalın ve koyu tüylerde oldukça etkilidir ancak 3 seans sonrasında tüyler inceledikten sonra verim alamazsınız. Diode lazer epilasyon ile devam etmeniz gerekir. Yani o ya da bu değil gittiğiniz merkezde her iki cihazda mevcut ise kombinasyonu çalışılmalı
Saitkereminannesi Gnyasl ben memlekette kuzenin güzellik merkezine gittim buz lazer ilk seansta bile fark etti paketinde mantıklı olmadığını söyledi seans olarak git dedi