Sevgili anneler hepinize kolay gelsin. 10 ay 10 gunluk bir kizim var. Dun geceden beri baş sicakligi 37 38 arasinda. Vucut sicakligi ise 36. 4 tane disimiz var. Onlarda cikarken birazcik kafamiz vucudumuza gore daha sicakti. Bu bir ates sicakligi degil ama yinede süphe ettim. Yavrulari boyle olan anneler varmi acaba? Doktorumuz tatile gitti acaba acile gitsek bir seyler yapabilirler mi?