Meraba kızlar size çok önemli birşey danışmak istiyorum bilenler lütfen yardımcı olsun .2aylık bebeğim var 15gündür geçmeyen gürültülü kanlı ishali var.Bugün doktora gittik 10yerinden damar yolu açmaya çalıştılar çok sıvı kaybı olmuş serum taktılar idrar kaka tahlili yaptılar onlardan birşey çıkmadı bebeğim kolik erkek bebek onun için evolvia ac sertifikalı mama kullanıyorum anne sütüde veriyorum ama az anne sütü veriyorum peki bu ishal neden olur 2haftaya yakındır kilo alımı durdu mamadan olabilir mi acaba lütfen yardım 🙏🏻😞