Mrb benim de bebeğimde hafif bir şekilde dil bağı var oğlum 35 haftalık doğdu özel bir hastanede kuvezde kaldı ordaki cerrah hemen yapalım 28 güne kadar anastezisiz olur dedi ama 3 binlira istedi yaptıramadim neyse 1 aylıkken devlet hastanesine götürdüm ordaki kulak Burun Boğazci da niye bu kadar acele ediyosun emmesinde sorun yoksa 4 ayda getir ufak bir operasyonla hallederim dedi bugün de yine bebeği gazi için başka bir doktora götürdüm dil bağini sordum bana kestirme gerek yok dedi nasıl ya dedim diş yapısına konuşmasına etki ediyomus dedim öyle bişey olursa o zaman yaptırırsin dedi 🙄 uzun oldu biraz ya