Bebegim 6 bucuk aylik. Ek gidaya gecti ama mama sandalyesine oturttugum zaman one dogru cok egiliyor, dik oturamiyor. Sadece mama sandalyesi degil tabi yere oturttugumda da ayni sey oluyor. Sirtini dik tutamiyor. Normal mi bu, kafama epey takmaya basladim artik 4 aylik bebeklerin dimdik oturdugunu gordukce. 5 ayliktan beri yavas yavas oturma calismalarina baslamistik ama hala gelisme yok. Bu durumu yasayan var mi ve nasil astiniz?