aylizinannesiii Sabah dokuz da test verdim hala cikmadi kizlar ya ne zaman cikar bu test sonucu streslendim
aylizinannesiii Alygkc Ya niye bu kadar geç stres yaptim doktor boğaz enfeksiyonu ama için rahat edecekse yapalim dedi hala bekliyorum 😔
aylizinannesiii Alygkc ayy darisi bana inşallah kulaklarinizda ağrı var miydii kulaklarim sanki uçağa binmisim gibi basınçlı 🥴
aylizinannesiii Neslimmmmm Pozitif olunca erken mi çıkıyor aa bilmiyordum negatifte neden bu kadar geç cikiyorki
neslihan-87 Neslimmmmm Eşimde bende pozitiftik gece 10 da verdi sabah 8 de çıktı niye okadar geç çıktıki
Neslimmmmm aylizinannesiii negatifleri daha geç giriyolar sisteme öncelik pozitifleri girdikleri için.
Neslimmmmm neslihan-87 hastaneye,il ve ilçeye göre değişebiliyor bizde verdik 3 saat sonra aramışlardı sağlık bakanlığından
aylizinannesiii Neslimmmmm Ay Allahim hadi inşallah okadar korkuyorum ki kendimi ayri oda karantinaya aldim 🙄