Bebeğim 3 günlük sütüm de geliyor ama emmiyor memeyi tutmuyor inanılmaz bi ağlama kıpkırmızı oluyor. Sadece emzikle sakinleşiyor. İlk gün mamayı şırınga ile verdik.ben eve gelnce sütümü sağdım verdim şırınga ile. Emzik vermekle hata mı ettim ama sadec onda durabiliyor. Herkes ver memeyi alcak diyor ama inanlmaz kötü oluyor tutamıyorum o şekilde çok uzun