_Evlat_kokuSu_ 10 günu gecik gecmeyen ateş ve nedeni bulunamıyor omurilik den sıvı alınacak daha önce sıvı alımı oldu mu yaşayan varmı kızım 1.5 yaşın da ve çok tedirginim 😭
hunilimomm _Evlat_kokuSu_ benim kardeşimden çok alındı uyutuyorlar yarı baygın oluyor sonra şırınga ile kuyruk sokumu yakınından alınıyor daha sonra narkozlun felan atılmasını bekliyorlar
_Evlat_kokuSu_ hunilimomm kaç yaşında kardeşini Z biz 1.5 yaşın da yiz çok korkuyorum nasıl birşey kuzum kaldırabilir mi böyle birşeyi riskleri varmış
hunilimomm _Evlat_kokuSu_ kanser tanısı konulmuştu 2.5 yaşındaydı suan 16 yaşında ve defalarca alındı bi etkisi felan yok hanı korkulacak sadece neden sürekli ateşi var düşmüyor diye detaylı ilik taraması yapicaklar
_Evlat_kokuSu_ hunilimomm öylemi inşallah birşey olmaZ ilk defa duyuyorum ve başım a geliyor çok tedirgin dim bir nebze de olsa rahatladım sizde umarım atlatmissiniz dir hastalığı
hunilimomm _Evlat_kokuSu_ cok şükür atlattık zor bi süreçti tabi allahim kimseye yaşatmasın içiniz ferah olsun