7 gün otelde kaldık. 5 öğün yemek yedim ama özellikle süt yapıcı şeyler yedim bol dereotu, çorbalar, protein yeşillik ağırlıklı vs.. 4 litreye yakın su içtim çocuklarla beraber ben de akşam 9da uyudum ama sütüm anca 60 CC çıkıyordu. Dün akşam da az çıkınca yeter artik zorlamanın anlamı yok sütüm yok emziremiyorum çocuk aç dedim mama aldirdim. Ama moralim aşırı bozuldu gece doğru dürüst uyuyamadım bugün de hala kahvaltıda yediğim bir yumurtanın üstündeyim nasılsa emziremeyecegim diye kendimi zorlayıp hiçbir şey de yiyip içmedim bir bardak su anca icmisimdir, bu son 1 saat içinde sütüm inanılmaz arttı göğüslerim sizlamaya başladı. Sagdim 160 CC çıktı. Sebebi neydi ki bu sütün moralle, uykuyla, su içmekle, yemekle ilgisi yoksa neyle ilgisi var 😬