Acemianne17 Doğum yapalı 1 ay oldu sezeryan dikişlerimin olduğu yer ağrımaya başladı. Doğum sonrası kolay geçmişti daha sonra ağrı yaşamadım. Dün o bölgede ağrı başladı normal midir doktora gitmeli miyim ?