Selin0404 boşuna yedikleriniz kilo yapar, aldığınızla kalırsınız. Anne sütü kalitesi diye birşey yoktur. Vücut hiçbir müdahale olmadan bebeğinizin ihtiyacına göre üretim yapar. Örneğin 6. Aydan sonra bebek kendi bağışıklığını güçlendirsin diye anneden geçen antikorlar yarılanır. 10. Aydan sonra süt yağlanır çünkü bebeğin daha çok ihtiyacı vardır vs vs ay ay kendini günceller.
Aksi takdirde alerji nedeniyle katı diyet yapan( et, balık, kuruyemiş, tavuk, pirin’ birçok sebze ve meyve yasak asla yenmiyor) annelerin bebekleri açlıktan ölürdü muhtemelen. O katı diyet yapan annelerdenim, uzun süre sadece patates, hurma ve hosafla beslendim. 60 kilo ile hamile kaldım 18 aylık oglum 52-53 kiloyum ve sadece ilk 1 ay mama kullandık, hep anne sütü aldı. Şükür gelişiminde problem olmadı.