peri123 Merhaba, 1 yaşındaki kızımın dilinin siyah olduğunu farkettim şuan doktora gidemiyorum. Pazartesiyi beklemek zorundayım. Başına gelen varsa lütfen tecrübesini paylaşabilir mi? 🙏
Tatlim peri123 merhaba başıma gelmedi acaba demir damlasindan olabilir mi ? Ya da kiraz vişne gibi renkli bir gıda boyamış olabilir mi ?
peri123 Bebeklerde dilde siyahlık yazında googledaki resimlerin aynısı😔 herhangi bir damla kullanmıyoruz vişne de yemedi. Geçen gün kırmızı erik yediğinde gördüm erikten diyip bakmadım. Bugün dikkatlice baktım kahverengiden siyaha dönüşüyor gibi 😔😔😔😔Selinglr Tatlim peri123
Sevgi21 peri123 peri123 canım bizdede çıktı mantar ama tam siyah değil hafif sarımtırakti bizimki mikostatin kullandım günde uckere 15 damla ağzına sonrada sargı beziyle temizledm 20 güne iyileşti
peri123 Resmini yükleyebildim 🙏 başına gelen varsa lütfen tecrübeleriniİ paylaşın 🙏https://www.hizliresim.com/8y13qaw
Yazgunesi peri123 benim bebeğimde de 4 aylıkken olmustu. Temizlememe rağmen bir değişiklik olmamisti. Dr kedi ve köpeklerde olan bir ben türü demişti. Bazen kaybolur bazen ortaya çıkar demişti. 9 ayllikken ağzı pamukçuk olmuştu. Karbonatlı suyla temizlerken bir kaç gün sonra o kısımda temizlendi. Şu an hiç Yok. Tertemiz
elmaliturtam Mantar ya da eksik ağız bakımından olabilir. Ağız hijyenine bir tık fazla dikkat edin doktora gidene kadar dişlerini siz fırçalayın dilini de yapabilir iseniz bastırmadan fırçalayın. Kuzenimde olmuştu ama o büyüktü ağzı temizliği eksikliğinden demişti doktor.
M1o2y3 elmaliturtam evet pamukcuk olmuş ve temizlenmemiş muhtemelen mantar olmuş 😔ağız yeniliği önemli bebeklerde karbonatla temizlenmesi gerek
peri123 😔😔😔😔 çok çok teşekkür ederim. Maalesef hemen doktora gidemyiorum. Dediğiniz gibi gidene kdar ağız hijyenine ekstra özen göstermeye çalışacağım🙏🙏 dua edin lütfen önemli bir şey olmasın😔😔😔😔😔🙏🙏🙏🙏
peri123 Yazgunesi peki benim kızımınkine mi benziyordu sizinki de? Bir doktora resimini gönderdim stres ve diş çıkarma kaynaklı diye yorum yaptı. Bir iki haftaya geçer isterseniz karbonatlı suyla temizleyin dedi. Kendi doktorumuz görmem gerek demiş. Biz de şaştık kaldık. Şuan yurt dısındayız. Pazartesi doktorumuza gideceğiz😳😔
Yazgunesi peri123 Evet aynısıydi karbonatlı su ile temizlemeyi deneyin. Çıkmıyorsa temizlemeyi birakin
peri123 Sevgi21 çok geçmiş olsun size de🙏 Çok teşekkürler yazdığınız için Umarım bizimki de geçici bişiydir. Bugün bezle yaptım da yarın sargı bezi alıp temizleyeyim ben de
peri123 Yazgunesi denedim biraz geldi beze. İnşallah sizinki gibi geçer çok çok teşekkür ederim🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏