Efem123 Kizlar bu aşılar sizdede ateş yapiyormu biz 2 dir atesleniyoruz bebeğimin bacaklri kıpkırmızı oluyor ateşten sadece bizmi yaşıyoruz bu durumu normalmi bu durum 😔
Minisinannesiii Efem123 hemsire ateşlenebilir demişti ben riske atmamak için 1 2 saat sonra calpol verdim bide gece yatirmadan önce
Eymencvk Efem123 aşılarda 37,5 tan yukarıya çıkmaz pek ateş illa azda olsa aşı sonrası görülüyor bizimde oldu her aşımızda ateş
Sibelaslan Efem123 bizde 2 aylıkta ateşlendik ve yarın 4 aylık aşımız var bu sefer hiç riske atmıycam alıcam sınra hemn calpol vercem
Efem123 Minisinannesiii bende veriyimmi ateş düşürücü dedim yok ateslenrse ver dedi hemşire ateşlendi çocuğum biraz önce hemn calpol verdim sürekli bacaklri kıpkırmızı oluyor ateslenince bacaklardan iğne vuruldu
Minisinannesiii Efem123 verin ateşi düşerse de aksam yatmadan önce yine verin bence bide bacaklarina ince bisey giydirin isterseniz ateşi düşünce iğne vuruldu sonuçta annem demişti hava sicak ama ben yinede giydirdim tabi kendi tercihiniz
Minisinannesiii Efem123 benimki cuma günü vuruldu ben 2.ay aşısında da hemen vermiştim ateşi olmadığı halde şükür ikisinde de ateşi çıkmadı
Minisinannesiii Efem123 bilmem iğne vuruldu ya yinede annem giydir ince bisey dedi bende tek zibinla tutuyodum
Eymencvk Sibelaslan anladm 4. Ay aşıda duşa girebliyr duşa sokup ıslak bırakın vücut ısısı normale dönsün calpol yada dolven düşürmesiği takdirde 🌺🤲🏻