Eliffffffffffff Kızım 8 ay 14 gunluk 5 bucuk aylıkken başladım ek gidaya. Su an kahvaltıda mesela yumurta sarısı bazen havlıyor bazen zeytinyagina kırıyorum bazen de krep gibi yapıyorum içine havuç patates gibi şeyler katarak. Peynir, labne, domatesi soyup eziyorum. Bazen de değişiklik olsun diye bunları yulaf a karıştırıp veriyorum ya da bebek irmigine.
Kahvaltıdan sonra mama saati gelince mamasını yiyor.
Ara ögunde önceleri çorba vs yapıyordum ama havalar sicak bi sure sonra yemedi. Ben de cevizi ezip içine meyve azicik pekmez koyup veriyorum ya da bunu ev yogurduyla karıştırıp meyveli yoğurt gibi yapıyorum.
Aksam da ayına uygun bir yemek varsa menüde tuz baharat koymadan ona ayırıyorum değilse de çorba ya da bulgur pilavı ya da yemek yoğurtla birlikte.
Sonra yine mama yiyor.
Yatmadan bi kac saat önce yine yoğurt ya da meyve vermeye çalışıyorum.
Yani her zaman öyle ahim şahım yemiyor ama ben öğütleri sasmasin diye canla basla çalışıyorum bu sekilde tüketerek.