gknrylmaz Hanımlar 13 aylık bebeği olanlar neler yapıyor bebeğiyle nasıl vakit geçiriyor gün için de hadi buyruk sohbete 💃🏼 Bütün annelere fikir olsun inşallah 🐞
Minikkusunannesi-1 gknrylmaz merhaba benim kızım 14 aylık güne 8.5 - 9 gibi başlıyoruz. 10 gibi kahvaltı yapıyoruz sonra 12 ye kadar oyunlar oynuyoruz müzik açık oynuyoruz veya oyuncaklarıyla oynuyoruz 12 bucuk gibi öğlen uykusuna yatıyor 2-2 buçuga kadar sonra akşama kadar koşturmaca sürekli evde birşeylerle oyalanıyoruz. Bu aylarda bebekler için eğitici oyuncak-aktiviye tavsiyelerinizi alırım bende 🌸
Gzdgzdgzd gknrylmaz benim kızım da tam 13 aylık, sabah 7-8 kalkış, akşam 8-9yatış. Günde 2 uyku uyuyor. Kitap okumayı seviyor. Oyuncakları doldur boşalt, bebeğini besliypr, müzikle dans, aynada kendine bakıyor, bütün evi turluyor, hayvanlari incelemeyi seviyor. Bu aralar aydedeyi öğrendi. Ona bakiyoruz geceleri sarkisini soyluyoruz. Boyle seyler. Parmak oyunlarini da seviyor
gknrylmaz Minikkusunannesi-1 oğlum da hemen hemen aynı sizin gibi bizim de düzenimiz ama çok odaklanmıyor yani her an başka bişey yapmaya meyilli 😂 puzzle yapmaya çalışıyorum gösteriyorum, dokun hisset kartlarımız var onlarla oyalanıyor, arabalarla oynamaya bayılıyor 😊
Durucilla 12,5 aylık. Kutuları iç içe koyma, legolar, bultak oyuncaklar, renkli halkaları üst üste koyma, oyuncak bebek uyutma, minyatür mutfak malzemeleriyle oynama ve bol bol kitap okuma yapıyoruz. gün içinde de yürütme alıştırmaları yapıyoruz🦵🏻🦵🏻
Minikkusunannesi-1 gknrylmaz ikizler Burcumu :) kızımın burcu ikizler dakikası dakikasını tutmuyor hemen dikkati farklı şeye kayıyor :) bende ona ayak uyduruyorum bu aralar bebeklerine taktı evde bebeeeek bebeeekk diye geziyor 🤣
Ozcskrl gknrylmaz merhaba arabalarla oynarken amacı gibi kullanabiliyor mu yere koyup itebiliyor mu yoksa inceliyormu
Gzdgzdgzd Puzzle yaptirmaya calisiyorum ama yok henuz ilgisini cekmiyor. Agzina goturup kemiriyor😂 miknatisli meyvelerden aldim onlari buzdolabina takip cikariyor oyalaniyor ama bakmazsam onlari da kemiriyor😂
Ozcskrl gknrylmaz bizimki sürekli inceliyor sağınınsolunu altını üstünü bi öğretemedim onu ileri doğru itip oynayacagını🙁