Firdevsadasert bizde 4 ay 25 günlüğüz sabah 40 dk şekerlemesi var öğle saatleri 3 saate yakın uyuyor ama uyuttum koydum kendisi 3 saat uyudu şeklinde değil 1 saat kendisi uyuyor sonra hep pış pışla memesini ver sar salla şeklinde... akşam üzeride 40 dk kestirir... uykusunu alınca daha huzurlu uykudan gülerek uyanıyorsa gözlerini açınca gülüyorsa tamamdır daha zorlamıyorum ama uyanıp ağlıyorsa uykuya dalmasında yardımcı oluyorum yoksa gün içinde huzursuz oluyor... malesef sese karşı çok hassas evde sesiz sakin ortam ayarlamak gerekiyor günlük rutinini bozacak etkinlikler gezmeler vs den kaçınıyorum öğlen mamasından yarım saat önce duş aldırıyorum akşam zor oluyor iki ayak bir papuçta... mamayı içtimi kendiliğinden uyuyor... ne zaman deliksiz uyuyacak bilmiyırum