Yoncaz 3 saatte bir beş dakika emiyor yeterli olmuyor bence çünkü on gündür kilo almamış. Emdikten sonra arada biberonla 20-30 cc veriyorum onu da kusuyor. Canım çok sıkılıyor bu duruma . Kısa süre emip kilo alımı iyi olan annemiz var mı
Teemo07 Yoncaz 4.5 aylık olmak üzere. 1.5 saatte bir 60 cc veya 90 cc mama içiyor. Dediginiz gibi ardından kusuyor. 5. Ayda belli olur kilosu diye düşünüyorum. Baktıramadım tekrar.
Yoncaz Teemo07 ilk aylar uzun süre emiyordu şimdi böyle az emiyor meme uzayınca kendini çekşyor. Çocuk ihtiyacına göre beslenir diyorum ama kilosunu etki edince anlamadım.