Alyosun_annesi7 Merhaba sevgili anneler 42 günlük kızım var son iki gündür günde 1 kez kaka yapıyor ve cok sancısı oluyo biogia gaz damlası kullanıyorum fayda etmedi . Öneriniz mi varmı ? Ve normalmi günde 1 kez yapması . ( emziriyorum sadece)