Kızlar 5 buçuk ay önce Sezeryan oldum sezeryandan sonra karnım çok Ağrımaya başladı ilk zamanlar rahim toplanıyor vs diye pek önemsemedim ama artık 6 ay oldu neredeyse ayda 2 kere karnıma kramp giriyor akabinde mide bulantısı sonra hafif ishal … salgın var hastaneler dolmuş ama artık salgınla bir ilgisi olmadığını düşünüyorum karnımda birşey mi unuttular noldu artık bunları düşünmeye başladım Sezeryan olup bunları yaşayan var mı ?