Hafisee yok 3 hafta erken doğduğu için 3 hafta geriden geliyoruz şu an 11,5-12,5 hafta atağı gösteriyo ama öyle aman aman bişiyi yok öyle gündüz de uyuyo gece de şükğr ilk iki ay hergün atak gibiydi ne uyudu ne gazını çıkardı ne bişi yaptı baya zor geçti şükür şimdi daha rahat bireylerle ilgilendirip zaman geçirmeye minik şeyler yapmaya çalışıyorum işitsel görsel zeka için sende durumlar ne 🥰