1ikizannesi
kimse kimseyi bilmiyor malesef. Siz bebekleriniz iyi mi diye bu kadar endişeliyken gözlerinin içine bakıyorsunuzdur diğerleri de patavatsızlığın dibiyle yok şöyle yok böyle diyorlar. Hiç kaale almayın yeri geldiğinde lafınızı da söyleyin. Kimsenin anneliğimizle ilgili yorum yapmasına kesinlikle tahammül edemiyorum.