seymakmtrnsf ben 24 aylıkken kademeli şekilde bıraktırdım. Gündüzleri kızımın istediği vakitlerde bir şekilde oyalayıp kendim belirlediğim saatlerde emzirdim. Günden güne emme aralığını uzattım. Gece ise uyanıp meme istediğinde “sen artık büyüdün. Bizim gibi sütünü bardaktan içeceksin” dedim. Tabi kabul etmedi ağladı. Kucağıma alıp pencereye götürdüm. “Bak güneş uyumuş. Bulutlar, ağaçlar, kediler ve köpekler uyumuş. Hadi bizde uyuyalım. Sabah olup güneş uyanınca bizde uyanalım” dedim. Kabul etti. Yanına yatıp sabaha kadar hiç susmadan masallar anlattım. O şekilde uyudu. İkinci gece çok daha kolaydı. Üçüncü gece meme istememeye başladı☺️