Utkucan Merida1 canım henüz bebek küçük ayçiçek yağı, buğday unu bunların bile bulunması sakıncalı hiçbir ürünü önermiyor bebe bisküvisi olacaksa kendiniz yapın onada pekmez falan koymayın oda ısıya maruz kalınca zararlı oluyor
Utkucan Merida1 [url=https://www.hizliresim.com/cfjplhb][img]https://i.hizliresim.com/cfjplhb.jpg[/img][/url] bak mesela gıda dedektifi incelemiş içerikte süz tozu varmış dehşet zararlı
Utkucan Merida1 canım o da da dediğim gibi durum mevcut zaten o içindekileri de önermiyorlar bu üstteki attığım yazısı yeni çünkü marka ayrımı yok
2mucizemm Merida1 ben veriyorum Biraz pahalı azıcık içinde var ama cici bebeye göre falan şekeri az yok denilecek kadar Yoğurt muz bir de bundan iki tane katıyorum