ebz09 Merida1 yani şahsen ben olsam veririm ama cicibebe bile vermedim ki cicibebeden daha masum olduğu kesin bunuda emin değilim diyorsanız en iyisi içiniz rahat etsin evde kendiniz yapin🌷
uyumayankoala Merida1 Ne kadar organik yazsada inanmayın, raf ömrü diye bişey var uzatmak için içine neler neler katıyorlar. Basit tarifler var ben kendim yapıyorum, deneyin isterseniz
Merida1 uyumayankoala ya benim yaptığımı pek güzel olmuyor şeker yerine hurma veya pekmez koyuyorum onu da sevmiyo bebeğim sizin tarifiniz nasıl ?
Merida1 minikkizim 1 yaşında canm şimdiye kadar beslenmesine çok özendim şeker vermedim şimdi emeklerim heba olsun istemiyorum 🙈
Portakalkokusu Merida1 ben çok nadir veriyorum ne kadar sakinsakda bu çocuk 1 buçuk yaşında falan çikolata da yicek katkısız ömür boyu besleyemeyiz,tabi bu benim düşüncem
milasuna Merida1 hipp e çok guvenmisimdir hemde dışarı da kurtarıcı oluyor yine de sizin tercihiniz ben evde tutturamadım bisküvi olayını
milasuna Merida1 elmalı olanı ben bile yiyorum çok güzel 🙈 hemde süt alerjik, bizim alerjimiz yok ama onu tercih ediyorum.
Minis Şeker içeriyor. Organik yazısı sadece içerisinde kullanılan un vs organik üretim metoduyla üretilmiş. Sağlıklı ve güvenilir değil malesef. Zaten yerseniz ne kadar tatlı olduğunu görürsünüz
Merida1 Minis poff ya evet çok tatlı o kadar sakındım şekerden şimdi emeklerimi heba edemem ben yicem mecbur 😀