Bende sezeryan oldum dikiş yerim hafif gözüküyor hala çizgi şeklinde arada sızlıyor ağrıyor ama çok nadir ama göbeğim hala var napicam nasıl gidicek bilmiyorum kiloda sıkıntım yok ama göbek var o sıkıntı 6 ay boyunca göbeğini kendi gobeginmis gibi hissetmeyebilirsin dedi doktorum bakalım inşallah gider özel bişey yapan varmı aranızda korse dışında göbek için