Eslemcey benim ilk haftalarda göğsümün biri yara olmuştu canım ucu hep kanıyordu ve bı gün ememedi o yüzden süt sağma aldık mecburen oda manuel di elle sıkılan onun biberonu vardi markası wee baby ekstra biberon da almadım emdikten sonra göğsümü tekrar sağıp arada o sütü de verdim yani hem biberon tuttu hemde emiyor bana da öyle dediler ama yeterki geçsin diye verdim ben çok şükür şu an bı sıkıntı yok seni anlatabiliyorum bana da hep öyle dediler ay çok sariii diyen de oldu ama değer çok yüksek değildi hastanede de yatmadik bol bol emzirdim mama verdim sütümü sağdim verdim ekstra bişeyi kalmadı zamanla yavaş yavaş geçiyor