Kızlar merhaba, oğlum şuan 2.5 yasinda 3 gündür sürekli olmayan hatta sadece yatmasina yakin 2-3 saat suren ateşi oluyordu. Grip-nezle tarzi bir belirti yoktu, kulagi yada bogazinda bişey olmadığını dusundum çünkü söylüyor oyle bi durumda. Doktor idrar tahlili istedi onda enfeksiyon var biraz dedi. Sehir disinda oldugum icin kendi doktoruna da attim o da temiz dedi. Kafam karisti. Ama ates oldugu icin bende enfeksiyon olduğunu düşünüyordum ne oldugunu bilmiyordum tabiki. Velhasıl kelam ilac disinda benim yapabileceğim bisey var mi acaba ? İlk defa basimiza geldi nettede fazla bisey bulamadim tecrubeli anneler varsa bu konuda banada yardimci olursaniz sevinirim 🌸