eylulberen Dün dört aylık aşılarımızı olduk ateşimiz düşmüyor türlü calpol verdiğim an kısuyor 37-38 arası oluyor ateşi ne yapmam lazım
Mys01-01 eylulberen tek zıbınla bırak cnm arka ense kökü kol altı be bacak ayalarına bez koy suyu sıkıp
Emine_1245 Canım sadece zibinla kalsın. Ara ara alnına ve koltuk altlarına pamuğu ya da mendili ıslatıp koyabilirsin. Belki ılık bir duş da iyi gelir