kndmr10 Valla ben Aptamil de kullandım Bebelac da kullandım BEBİVİTA da kullandım hipp de kullandım şuan sma kullanıyorum ama saydıklarımdan hipp dışında Aptamil aşırı kilo yapıyor gereksiz şişiriyor. Bebelac ve BEBİVİTA da sevmedi kustu onları hep hipp güzel ama bizim kabızlık sorunumuz olduğu için ben sma yi da denemek istedim