zeyzey14 Biliyorum saçma bi soru ama kızlar emziğe alışır mı sizce desteksiz emmeden uyumuyor oğlum emzik niyetine kullanıyor beni memeyi ağzından çekince ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım emsin karnını doyursun fakat sıkıntılı bi süreç oluyor
Beren2323 zeyzey14 bence bu aydan sonra alıştırmayın 1 yaştan sonra yavaş yavaş bıraktırmalı en geç 2 yaşta tamamen bırakmalı . Şuan öyle bi derdiniz yok emziği bırakmakta zor oluyor
MotherOfAlmila zeyzey14 Bastan vermediyseniz zor. Ben de vermedim nerdeyse 5 aylik olacagiz, istesem de almaz bu saatten sonra.
Mom345 Baştan almışsa iyi olurmuş bu satten sonra uğraşma bence benimki emer doyar alır emziği yatar bazen memede uyur emzik aldığı halde nemden çekince uyanmaz diş dönemin desibiz ondandır belki
2prenses1anne zeyzey14 benim kızlarının ikiside emzik almadı her denediğimde öğürdü ikiside bir süre parmak emdi büyük kızım şimdi aynı durum kızımda da var parmak daha tatlı tabi ☺️