Merhaba anneler
Bebegim 20 günlük doktor kolik olduğunu söyledi eskiden sadece belirli zamanlarda rahatsiz olup sancıdan ağlardı ama 2 gündür uyanık olduğu her vakit ağlıyor. Karnı doyuyor hem mama hem süt veriyorum kakasında sorun yok surekli yaglayip masaj yapıyoruz gazını alıyoruz kolik bebekler için olan biberonu kullanıyorum rezene verebilirsin dedi dr veriyorum ama yok 2 gündür her uyanık olduğunda agliyor. Sadece memede duruyor neredeyse 1 saat emiyor artik göğüslerimden kan geliyor lütfen yardim😔