Merhaba Kızlarr.Sorum gebelikle ilgili..
Bu 3. Gebeliğim 37+4 haftalığız,önceki
haftalarda sancıyla hastaneye gittim hiç açıklık yok denmişti.Az önce doktorum alttan baktı önceki doğumlardan kalma 3-4 cm açıklık var şuan dedi ama anlamadım yani açılma başlamış mı? Hic böyle bir cümle duymamıştım 😅Duyan bilen biri beni aydınlatırsa çoook sevinirim..