balpetegimmmm Beneğim 3 ay 7 günlük oldu ilk defa regli oldum ama ömrüöde ilk defa böyle birşey yaşıyorum musluk suyu gibi akıyor sanki 😅 hiç bu kadar çok olmazdım normal mi kızlar ?
Eymenduygy balpetegimmmm 2 reglimde de öyle olmuştum. Bebek bezi kullandım hep. Sonra durdu. Artık sadece ilk 2 gün çok yoğun oluyor 😂
Hazal11 balpetegimmmm ay benimde öyle bu 2. Regli oluşum doğumdan sonra yetiştiremiyorum ped bebek bezi taktım hep 3 ayımıza 3 gün var 🥰
Mmavi balpetegimmmm benimde ilk ay oyle oldu hatta sinirimden oldum 2. Ayda yogun gecti azalsin diye gozune bakiyorum🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Hly92 balpetegimmmm Ay aynı durumu bende yaşıyorum 2. Reglim bebeğim 4 aylık olacak nerdeyse 1 aydır hiç durmadı normaldir sanırım emziriyorum da aynı zamanda düzenli olması zaman alacak gibi 😅😅