Kizlar selam, hamilelikten sonra işimi bırakmıştım eşimin işinden dolayı taşınmak zorunda kaldık.arada kariyerden başvuru yapıyordum.esim bu ara yetisememkten kendine stres yapıyordu.malum herşey çok pahalı.ihtiyac ise hiç bitmiyor.neyse konuya geleyim.beybim 7.5aylik oldu.dun bir iş başvurusu karşılığında çalışma teklifi aldım.iş yeriyle görüştüm ve beğendim.ama firma cumartesiler de çalışıyor.opsiyon istedim.mümkün olmadığını ancak arada sırada izin alabilecegimi bunu sorun etmeyeceklerini söylediler.beybime kayınvalidem bakacak.ve henüz küçük bence. kararsız kaldım.ctesi çalışmak hiç istemiyorum.ama teklif güzel,iş çok yok
Yorulmicam aman aman .eski çalıştigim firmalara kıyasla.bilemiyorum tavsiye verin.