5 aydır kullanıyorum ilk doğmadan önce başladım ve doğumdan sora da devam ettm ilk zamanlar cok güzeldi kokusu ama smdi çamaşırlarımda hic o bebek kokusu yok szde de öyle mi?? Acaba makinamla mı alakalı cnkü bizim kıyafetlerimizi de yumoşla yıkıyorum onalrda güzwl kokmuyor aksine her çamaşırda süpürge kokusu var gibi 😔