Kalimbanne bende geçen sene yapmıştım ilk defa tarife göre bakıp yapmıştım harika olmuştu. Sadece incir kullanırsanız en son atın içine pismeye yakin atin yani kararma olmasın renginde. Ben bilmiyorum yapınca öğrendim. Kararmıştı azcik ama cok güzel olmuştu. 😂🌼