yuhibu1920 evet tek kat sadece kirlenmesini ve rüzgarı engelliyor. Sıcağı ve soğuğu olduğu gibi geçiriyor malesef. Benim iki balkonum da tek kat ikisinde de yukarıya ısıtıcı taktık açınca anında ısıtmaya başlıyor o yüzden kışın da oturabiliyoruz.
Eğer yaz kış oturayım derseniz çift kat düşünün ama çok pahalı derseniz ısıtıcı da işinizi görür tek kat da fena olmaz