Marjinal_Anne2 Miraysezer şurada bekleyeyim benim kzım da aşırı iştahsız napcagımı şaşırdım , balık yağı , babymob kullandık ama etkisini asla göremedim
zeyzey77 Miraysezer İştah şurubu diye bir şey yok diye doktorlar boş yere söylüyor galiba. Yediği yetiyor demek ki sana göre az gelen ona göre normaldir
Marjinal_Anne2 Miraysezer karadut özü de öneriyorlar aslımda canım bana gelen önerileri söyleyeyim baya tecrübe oldum 😂
Marjinal_Anne2 Balık yağı , karadut özü , argivit focus da açtığı söyleniyor , nutrigen üzüm ekstresi
Marjinal_Anne2 Miraysezer yoj şu an kullandıklarım balık yağı bir de babymob diye bi bağışıklık iştah açıcı diye bi takviye argivit i bir kaç ay önce denemiştim ama asla bize etki etmedi
Marjinal_Anne2 zeyzey77 evet bende bu cevabı aldım çok uğraştıktan sonrA, ama şöyle gün içerisinde asla yemek acıkma hissi vs olmaz ben oturtuyorum onda da oynayıp bırakıp kaçıyor 😢
zeyzey77 Marjinal_Anne2 Belli zamandan sonra çocukların yemesi azalıyor. özellikle yaz aylarında..kızım 4 yaşında o da doğru düzgün yemiyor . Ne kadar yese kar diyorum
zeyzey77 Marjinal_Anne2 Olsun az da yese hareketlerinde sorun yoksa halsiz degilse normal yediği yetiyor demek ama yemediği zaman halsizlik varsa sürekli yatıyorsa hareket ve enerjisi yoksa o zaman doktora götür