Linaguven Merhaba bebeğim 15 aylık el tırnaklarının bazılarında beyazlılar var hani bizde çıkınca deriz ya vitaminsizlikten diye acaba bebeklerde de vitamin eksikliğinin bı habercisi falan mı normal mi yazabilir misiniz