Ebruseyda Su an sukur her sey yolunda. Dedigim gibi atak haftalarında uykusuzluk, mama reddi, ağlama, surekli kucakta ol.a istedi vs vs oldu. Hepsinin süresi farklıydı. Biz 4. Atağı biraz uzun yaptik ve dediğim gibi dibine kadar. Sk ra geçiyor her sey normale dönüyor ve dikkat edin her atmaktan sonra yeni şeyler öğrenmiş oluyor mucize gibi ❤ Kızımın adı Mavi. Mavi mesela 10 da akşam uykusuna yatıyordu. Atakta gece 3 4 oluyordu bazen. Asla zorlanıyorum uyumak istemediginde. 3 de yatiyor gündüz biraz geç kalkıyordu. Yemek istemediginde zorlamiyordum. Acikinca yiyordu çünkü. Ben biraz ona uyuyordum. Boyle boyle orta yolu bulduk güzel anne ❤