1 yaşında kızım var bende kullanıyorum doğumundan beri çok rahatlık valla arada bi sahile yada bi çay bahçesine gidiyoruz orda hemen çıkarıp emziriyorum bakan baksın sonuçta ulu orta mememizi çıkartmıyoruz canm dikkat çekmeyen figürleri olsn üzerinde baya kullanışlı oluyor hatta annem babamla sahile gideriz heme yerde oturup emzirirken muhabbet ederken sonra uyur bebek arabasına koyarım