Kizlar bebekleriniz nasil bu ayda bizim ki yavas yavas başını tutmaya başladı ama tam tutamıyor, beni tanıyor gülümsüyor, gözüyle takip ediyor, uykusu sanki duzene giriyor gibi, birgun cok sakinse 2. Gun huysuz oluyor. Iyice alıştık birbirimize hamd olsun 🥰