İzmir’deyiz, yaklaşık bir ay kadar önce bir şirketle çalıştım. 2 bayan geldiler, bütün malzemeler ve elektrik süpürgesi vs onlara aitti. 500 lira ödedim. 3+1 evim, balkon camlı. Gerçi bu şirketten memnun kalmadım. 280 çok iyi fiyatmış, hangi şirket acaba, bizimle de paylaşır mısınız.