Merhaba hanımlar
Bestiron demir damlası kullanıp bebeğinin kaka renginde değişim yaşayan var mı? Normalde kahverengiye dönmesi beklenir ama bizim yeşilimtrak bir renk aldı? Geçen pazartesi günü de rota virüsü aşısı olduk kakası sıvı yeşilimtrak ve hafif köpüklü. Doktoruna sordum izlemede kalalım dedi ama merak ettim aranızda yaşayan var mı?