BongomyaPrensi Merhaba güzel anne. Öncelikle evham, tedirginlik ve endişelerini bi kenara koy. Her bebek farklı ve biricik. Her bebegin gelişimi de farklı. Kizim da 36. Haftada acil alındı. Sekerim olmasından dolayı prematüre diye geçmedi iri bi bebekti. 3. Ayin sonundan başlayarak destekle oturttum. Su an desteksiz oturuyor bir cokk seyi yapiyor ama yaşıtların göre yapamadığı cok sey de var. Sabırla bekliycez ❤